Thursday 21 April 2011

Hari Dalam Kenangan

Tanggal 15 haribulan  4.....aku telah pergi ke forest height senawang untuk mengambil hadiah dekat radio malaysia negeri fm dan econsave semasa kuiz bulan 3 hari itu...Mula-mula aku cuak jugak semasa shah dan lela panggil aku untuk naik ke atas pentas tuh..almaklumlah tak pernah naik atas pentas..segan poit..rasa macam nak lari jer..tapi nak buat macamna kan ,itu kenangan yang tidak dapat aku lupakan..bergambar dengan diorang dekat atas pentas tuh..seronoknya...Ramai jugak yang ambil gambar  masa tuh..aku rasa gembira sangat..lepas minum petang kat situ..aku berbual dengan dj2 yang ada dekat situ..Lepas itu  aku bergambar dengan  diorang..seronok tersagat-sangat..selepas dah puas berjumpa dengan mereka,aku dan abang ku dan abang sepupu gerak pergi solat asar dahulu..selepas solat asar,Kami gerak  pergi makan kat hang lipo cafe..Tempatnya memang bestlah..macam vip...selepas kenyang..kami pula pergi makan nasi ayam penyek dan limau apple kasturi dekat jalan senawang..selepas tuh jam sudah menunjukkan  7malam,Kami pergi solat maghrib...selesai solat..terus pulang ke rumah...Hari ini adalah hari yang ceria buat ku......terus ceriiiaaaaaaaa....!!!!

No comments:

Post a Comment