Wednesday 27 July 2011

Jangan Engkau Berpaling lagi kepada aku...






Lagu ini memberi nostalgia kepada hidup aku...lagu ni lah menyebabkan aku perfikiran lebih dewasa lagi...Aq nak citer gak lah ngn u all semua..aku pun pernah jugak suka pada seseorang nih..Aq beri layanan yang baik ngn dia tetapi sayangnya..aku cuma bertepuk sebelah tangan sahaja....aq un xthu la sapa jodoh ak nnti...ahh..common siti...bwu 18....masa hidup ko masih panjang lagi....aq tak nak kahwin usia muda sangat...xbest....aq nak enjoy2 dulu ngn kawan2..ha..satu aku nak citer jugak....aq nih mang xpandai nak cari kawan sebab masa kat sek datuk mansor dulu..aq xda kawan pun..aq just sorang2 jew..lw ada un...aq bukan suka gy kantin....lw gy kantin mesti keluar duit..aq bukannya xda duit tapi aq malas nak keluarkan sebenarnya..aq lebih suka kawan yang serasi ngn aq..aq paling tak suka kalau orang uw mcm xpedulikan aku...aq tahu aq nih pendiam..xpandai nak bercakap tapi aq tengah cuba untuk ke arah itu..kalau xda sokongan yang padu..susahlah aq nak lakukan..masalahnya baru sekarang aq nak belajar untuk bergaul..time kecik aku xpernah bercakap un kat khalayak ramai..malu bercampur segan..tapi now aq ngah cuba..first aq cuba nih..bila berada at tengah khalayak ramai..muka aq jadi pucat lesu...aq tak tahu kenapa?aq nak try ubah tapi nthlah.....pk lah guys..dah maghrib nih...len kali aq sambunk lagi ea citer aq nih.....bye smua....love u alll....


No comments:

Post a Comment