Wednesday 24 August 2011

Majlis Berbuka Puasa 24/8/2011 bersamaan 24 Ramadhan

        Hari nih aku berbuka puasa dengan Aremat comat,Family kak ila...Fuh...best gilerlah....
Tempat lokasi yg kitorang nampak adalah Kentucky fried Chicken,KFC lah....Xkan  kowrangg xthu kot..aduhai..kowrang..kowrang.....kowrang nak tahu tak...??aq xsabar nak jumpa anak buah aku sebenarnya....Anak Buah aq comel.....Aku nak jumpa dia..aq nak dukung dia...Tadikan..Aku jumpa iffad...adik iffad uh comel sangat..dia anak akak ila...cute sangat muka dia..putih melepak...Bila dia besar nanti tentu dia hensemkan...kalau hensem..aq nak jodohkan adik iffad nih ngn  Anak Buah Fatin Qasih  lah..Dia comel..Baik lak tuh..Aku tengok dia pegang peha ayam tadikan..Rasa nak cubit2  jer muka diakan..iyelahkan..dah terlalu geram sangat..
      Lagipun bukan Iffad aku citer tetapi ............
Tadikan lepas aku berbuka .....Aku pergilah Billion...Punyalah banyak kereta malam2 nih....
Semuanya tujuan diowang nak beli baju raya..shopping sakan lah namanya tuh....Aku nak segera pulang takut waktu isyak nak habis...Aku segeralah masuk dalam shopping complex uh..sesampai nya aq di tingkat atas...kat bahagian baju kanak-kanak tuh..punyalah ramai yang memilih pakaian...tetapi bukan emak bapaknya yang shopping...tetapi Anaknya yang shoping..yang peliknya tuh...anak eh tak kisah sangat baju tetapi yang beria2 eh mak bapak eh..aq un xpahamlah...Anak nak raya ke mak bapak eh yg beria2...hye...ialahkan nak raya lah katakan....
     Sambil memerhati gelagat orang membeli at dalam shopping complex tuh...Aq mula mencari baju budak kecik..Opppppp!!!!Bukan baju anak aku ea tetapi anak buah jer...
Aku nak belikan baju tok dia tapi puas aq mencari baju mana yang serasi dengan dia..Akhirnya aku jumpa jugak Baju nya...Cantikk...


Sarah........nih Auntie   ada beli baju nih...
Suka tak sayang...
suka lah......sayang sarah.....

No comments:

Post a Comment